Midsommarcroppens bidrag kommer här!

Nu har jag fått gjort nga bidrag till croppen på Svensk Scrapbooking och laddat upp dom i deras galleri så nu kan jag även visa dom här :-)

Först ut blir kortet som jag gjort i skiss utmaningen:



den andra utmaningen var att göra ett julkort som kommer här:



här kommer raka mostatsen.....ett midsommarkort:



Nästa kort är till utmaningen band och garn.....tyckte att det var en klurig en :-)



 sista "crop"-bidraget som är färdigt är detta till utmaningen "stansa vilt"



Dessa fem bidragen är färdiga och upplagda.....nu ska jag se om jag kan hitta ngn inspiration att göra nga av dom andra utmaningarna :-)

Har även fått gjort ett beställningskort....kravet var att det skulle vara en häst och en pojke på kortet samt att där skulle stå Filip 10 år.......är ju inte ofta man får göra ett hästkort till en kille :-)

Så här blev resultatet:



Ha en fortsatt trevlig dag...nu ska jag se vad man kan hitta på :-)

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: carina

FANTASTISKA kort )))) som alltid...

2008-06-18 @ 11:27:42
Postat av: ciiccii

Helt underbara bidrag. Jag fastnade för många av dina fina detaljer.

2008-06-18 @ 20:11:11
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eva F

Vilka härliga kort. Trots midsommar så fastnade jag speciellt för det underbara julkortet.

Fortsatt skön helg.

Kram Eva

2008-06-21 @ 08:32:24
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Viktormathilde

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2010-06-16 @ 14:44:13
URL: http://viktormathilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0