Grattiskort

Fick en förfrågan om att göra ett grattiskort och det kunde jag ;-)) Men oj vad jag fick tänka till.....Nu är man så inne i "jultänket" så att tänka utanför grönt, rött och brunt är ju jättesvårt *fniss* ....men det blev tillslut ett färgglatt grattiskort!

Jag har använt:

- hÄnglars FyllehÄngel
- Promarkers
- Inkido  kalender
- papper: Bazzill cs, Bazzill Dots, mönstrat papper från Inque Boutique
- band, halvpärlor, brads
- blommor
- QuicKutz blad, tags och Nesting Flowers



Ha en bra dag!

Ingela
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag ser minsann att du inte glömt hur man gör "vanliga" kort. Så himla fint.

Tror bestämt att jag måste fixa en datumstämpel. Men det var ju det där med money, money, money. Ny soffa eller scrapsaker?

Kramiz

2008-11-20 @ 15:11:42
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

kul att se lite råååååsssaaa kort också...ett hopp från julkorten

2008-11-22 @ 00:00:51
Postat av: missy

Åhh va tjusigt kort

2008-12-11 @ 12:35:04
URL: http://me-my-precious.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0