Ännu en LO!!!

Ja ni läste rätt *fniss* Idag har jag fått gjort en LO och den är till oktoberutmaningen på Grodans Scrapgarden, dom har ett eget forum och där kommer upp månadsutmaningar både för scrappare och kortmakare, verkligen ett trevligt forum :-)

Här har jag inspirets av en skiss och det var det som var utmaningen och jag har använt papper från Bazzill och det mönstrade pappert kommer från Cloud9Designs, blommorna är från Prima, fjärilen från DoubleDo, brads från Panduro, flourish från QKs och äpplegrön Punchinella.....fjärilen har även fått lite Stickles på sig :-) Typsnittet är utstansat i rosa Bazzill bling från alfabetet QKs Blossom Grand.





Kortet har jag fått från en kompis och det är på hennes dotter och hennes bästa kompis....titeln var ju given :-) Var ett mkt inspirerande foto att scrappa och nu känns det som jag är på G *ler* Har ju inte scrappat på såååå länge och nu bara känns det som jag bara måste scrappa :-)

Önskar er en härlig helg!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Monicao

Snyggt som bara den. Där är den söta fjärilen juuu.



Kram Monica

2008-10-19 @ 18:00:55
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0