A Spoon Full of Sugar, challenge 37

Har fått gjort ännu ett kort med mina nya stämplar och gjorde ett till utmaningsbloggen A Spoon Full of Sugar. De veckans utmaning var att följa en skiss och den var jättefin!

Jag har använt:

Stämpel: Morehead
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: g c d studios
Dekorationer: Blommor, blad (Prima), brads (MM), halvpärlor, band
Verktyg: Word Window punch

Här kommer mitt kort:



In english:

Here is my card to A Spoon Full of Sugar, challenge 37 and I enjoyed the lovely sketch from Tina46!!!

I have used:

Stamp: Morehead
Coloring: Promarkers
Patterned paper: g c d studios
Decorations: Flowers, leafs (Prima), brads (MM), ribbon, pearls
Tools: Word Window Punch

Thanks for your visit, I will be happy if you leave a comment before you leave!!!

Have a nice week!

Tack för besöket, jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar innan du surfar vidare!!!

Ha en härlig vecka!

Ingela X

Kommentarer
Postat av: cicci

Så sött kort. Jag gillar det blingiga. Kramiz

2009-02-09 @ 19:24:11
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Nixe-Moni

Such a cute card, Ingela. I love the great colours and how you´ve coloured the sweet image.

Thanks so much for your lovely words.

Have a great week :)

Hugs

Moni

2009-02-09 @ 23:42:35
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: carina

mmmm sitter här och smälter.....underbart

2009-02-10 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0