DT alster för ScrapLyckan

Här kommer mitt senaste kort som jag gjort till ScrapLyckan! Jag har verkligen utmanat mig själv genom att använda en sådan färdig bild.....vet inte det riktiga namnet om det har ngt riktigt namn :-)))

Allt jag använt kommer givetvis från ScrapLyckan´s shop !!!!



   

Arkivbeslaget och halvpärlorna har jag målat med promarkers och arkivbeslaget fick en lite mer sliten "look" då och smälte bättre in :-)

Ska du till Nordiska Scrap och Stämpelmässan i Göteborg den 7-8 mars? Kila isf in och kolla in torsdagstävlingen i ScrapLyckans blogg för där pågår en tävling där du kan vinna en inträdesbiljett till mässan :-)

Ha en bra dag!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Eva F

Jättefint kort Ingela. Lite ovanligare din stil, därför tycker jag det känns extra fint :-)

Ses snart.

Kram Eva

2009-02-26 @ 11:55:38
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: moni

so nice... Ingela... love Vintage Cards..



hugs Moni

2009-02-27 @ 02:27:51
URL: http://stempelhuehnermutter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0