Fler bidrag till CCn på Scrappiz

Jag fick gjort tre kort till men tyvärr så hann jag inte ladda upp det ena i tid så det ligger i uppsamlingsmappen ist.

Detta kortet är till Pysselmyrans utmaning där man skulle ha motivet i fokus och man fick inte använda dekorationer som band och blommor. Kortet är i 10x15 format, stämpeln kommer från Delta och är färglagd med Promarkers, pappert är från Chatterbox och sedan har jag lagt till 3 halvpärlor.



Detta kortet gjorde jag till InkyWings utmaning och det skulle blomma :-))

Jag har använt mig av en stämpel från Morehead och dom små rosorna kommer också därifrån, färglagt med Promarkers sedan så har jag lagt till halvpärlor och band samt lite små QKs blad. Hörnstämpeln kommer från MF Design.



Sista kortet gjorde jag till Inkidos utmaning och man fick bara använda sig av deras stämplar eller göra ett kort med deras papper eller använda båda två :-)))

Jag fick till ett mer scrappat kort då jag inte har nga motivstämplar därifrån men jag är nöjd med resultatet så det var synd att jag inte fick laddat upp det i tid :-( Imorse när jag vaknade så hade jag fått ett PM där det stod att dom ville visa det i Inkidos blogg så det blev ju en liten vinst i sig :-)))

Jag har använt Inkidos nya papper samt deras kalenderstämpel, utstansade retroblommor i stl small och medium, fjäril från Double Do, band, halvpärlor och QKs nameplate...Grattis har jag skrivit själv.



Så totalt hann jag 6 bidrag till denna CCn :-)

Åhhh just det, jag har en glad nyhet att berätta för er !!!! Men jag kan inte göra det än....Nyfikna??? Ni får vänta lite till *fniss*

Ha det bäst och lämna gärna en kommentar om du har lust för jag blir så glad över alla kommentarer och just nu så behöver jag piggas upp extra mkt då jag fått den hemska kräksjukan.... :-(  Barnen har varit dålia i en vecka och nu åkte jag dit med...*snyft*

Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: carina

MMMDet var ju synd att det SNYGGA kortet inte kunde vara med CC MEN det blev ju bra 'nd[

KRYA p[ dig

KRAM

2009-02-23 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0