Kolla in blog candyn!

Fredag och äntligen nga dagars ledighet :-)) Imorgon bär det av till Malmö på träff med mina snälla och goa pysselvänner! Imorgron kommer jag få en massa nya grejor då vi beställt från land och världen över *lol*

Imorgon kommer jag bli nga Ditress Stickles rikare, lite stämplar och säkert en massa mer ;-)

Jag vill gärna uppmärksamma min bloggvän Cicci, hon firar 1 års jubileum i sin blogg och har därmed en Blog Candy!

Besök gärna hennes blogg och lämna en kommentar, hon är en superduktig kortmakare och en fantastisk inspirationskälla och bloggvän!!!

Nu ska jag packa det där lilla sista som jag kommit på att jag absolut måste ha med men som jag ändå inte ens lär packa upp imorgon *fniss* Ni vet hur det är va ??? man tar med sig typ ALLT och ändå får man bara gjort 2 kort på ca 14 timmar :-))))

Ha en riktigt härlig helg!

Ingela X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0