Kort, kort och kort :-)))

Hejhej!

Nu var det ett tag sedan jag visade upp lite nytt...men här kommer nga nya kort jag gjort :-)

Här har jag gjort ett rosa kort och jag bara älskar denna stämpel, visst är hon söt?



Stämpel: Magnolia, hörn från Panduro
Färgläggning: Akvarell
Mönstrat papper: Daisyd´s
Dekorationer: Retroblommor, band, halvpärlor
Övrigt: QKs Leaf

Stamp: Magnolia, corner from panduro
Coloring: Aquarell
Patterned paper: Daisyd´s
Decorations: Retroflowers, ribbon, pearls and QKs Leaf



Stämpel: Motivet, Aud Design, Panduro
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: Ladybug and Friends
Dekorationer: Retroblommor, band, halvpärlor

Stamps:Motivet, Aud Design, Panduro
Coloring: Promarkers
Patterned paper: Ladybug and Friends
Decorations: Retroflowers, ribbon, pearls

...och nu till sist en riktigt liten goding :-)))

Jag och två andra tokiga stämpelkompisar har beställt nya och helt underbart söta stämplar! Det har gått åt många surftimmar efter att leta rätt på dom men nu äntligen har dom landat i Sverige och jag är sååååå nöööjd!!

Här kommer ett kort med en av dom men jag lovar...det kommer flera :-))))

Me and some of my stampingfriends has finally got our cute stamps from Moreheads, they are so cute!!!

Here is one card with one of my new stamps and I will show you the others later, I promise :-)))



Stämpel: Morehead
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: Maja Design
Dekorationer: Scrappers Floss, brads, Epoxy shapes, QKs nameplate

Stamp: Morehead
Coloring: Promarkers
Patterned paper: Maja Design
Decorations: Scrappers Floss, brads. Epoxy shapes, QKs nameplate

....Nååååå vad säger ni??? Är han söt eller är han söt? Jag tycker iaf att han är jättesöt :-)))

Tack för du tittade inom och lämna gärna en kommentar, det är alltid kul att få en liten hälsning!

Well...What do you think? Is he cute or is he cute, I think he is verry cute :-)))

Thanks for looking, I hope you leave a comment for me. It´s always so fun to get comments from you!

Take care and have a nice sunday!

Ingela X


Kommentarer
Postat av: Eva F

Dom är underbara Ingela. Speciellt sista kortet med killen i hatt gillar jag :-).

Kram från Eva

2009-02-08 @ 15:40:07
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Anonym

this is a card what gives me the feeling, yes this is what i like

2009-02-08 @ 17:56:25
Postat av: jacqueline

Beautiful cards!! You were busy :-) I love that oh so sweet boy with the bird, he is so sweet! You coloured all cards great!! Love,

jacqueline

2009-02-08 @ 18:57:05
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: cicci

Åh, helt sagolikt söta kort. Vilken variation på upplägget.

Kramiz

2009-02-08 @ 20:49:32
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: DesignAnnique

Ljuvliga - som vanligt! Dessutom fick du ju användning för stämplar du knappt visste du hade...:)

2009-02-08 @ 21:06:52
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Heike

Wow, Ingela "i fall down" what wonderful Card's. Your coloring is brilliant as always, wonderful colors. Love it all......



Big Hugs

Heike



Have a great Week :-)))

2009-02-08 @ 21:57:20
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: carina

Helt underbara KORT....

2009-02-08 @ 22:11:30
Postat av: MonicaO

Jättesnygga kort vännen. Jag kan som sagt inte lägga ut mina kort än.



Kram Monica

2009-02-09 @ 09:38:11
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: mueppi

Hi Ingela

what wonderful cards and great colouring!!!

Hugs from germany

Gisela

2009-02-09 @ 17:49:51
URL: http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0