Altrat en Idébok!

Tänkte visa min idébok som jag gjort. Stommen har jag gjort av albumblad (billigt o bra) och sedan klätt den med mönstrat papper. Tanken med denna bok är att jag ska kunna skriva upp min smarta idéer givetvis *fniss* samt skriva upp olika utmaningar jag vill hoppa på, skisser och var jag hittat dom....länkar till bloggar där jag inspirerats ifrån....alltid kul att kunna tacka för inspirationen när man lägger upp sitt alster :-))

Jag har använt:

Stämpel: hÄngelflicka m väska
Färgläggning: Akvarell
Mönstratpapper: Maja Design
Dekorationer: Blommor, brads och band
Övrigt: QKs Dragonfly och QKs Leafs





In english:

I have made a ideabook....I can write down sketches, ideas from other blogs and the link so I can say thank you for the inspirations when I have done a card and used an idea from someone :-))

I have used:

Stamp: hÄnglargirl
Coloring: Aquarell
Patterned paper: Maja Design
Decoration: Ribbon, flowers, brads, QKs leaf
For the text: QKs Dragonfly

Thanks for looking!

Have a great weekend!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Heike

Wow, Ingela what a lovely Ideabook so cute. Wonderful colors and Details. Love it.....



Hugs

Heike



Have a great Weekend :-)))

2009-01-30 @ 20:46:43
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: cicci

Så vacker den blev och så himla smart. jag glömmer alltid var jag får idéerna ifrån.

Ha en skön helg!

Kramiz

2009-01-30 @ 21:47:22
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0