Ännu ett bidrag till CCn...

Nu har jag hunnit med ännu ett bidrag till Scrappers CC och det blev ett kort till den Monochromatiska utmaningen. Älskar att göra lila mono-kort så det blev ännu ett sådant :-)))

Jag har använt följande till mitt kort:

Stämplar: Morehead och Inkido
Färgläggning: MCP (Prismacolor)
Papper: Bazzill Cardstock i Mono-serien Purple
Dekorationer: Band, halvpärlor (målade m Promarkers Lilac)
Övrigt: Retro Flowers Small och medium, QKs nameplate, BossCut Flourish



Nu ska jag packa då det är träff imorgon, var lite orolig över att inte kunna åka eftersom barnen haft kräksjukan i veckan (IGEN) men nu är läget lugnt så jag åker :-) Ska bli så kul att träffa mina älskade pysselvänner, dom är helt underbara på alla sätt och vi har så kul tillsammans!!!

Önskar er alla en underbart härlig helg!

Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Det kortet är ännu finare i verkligheten, faktiskt.. och tack för igår, det var verkligen kul att träffas!



Jag har en utmaning till dig i min blogg.. :-)

2009-03-22 @ 10:50:58
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Great card! Love the colors and all the details. Great job! Love,

jacqueline

2009-03-22 @ 12:49:58
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: Cicci

Så härligt kort du gjort. Greppade inte riktigt att det var ditt när jag såg det. Är jag trög???

Jag tänkte själv satsa på lila men mitt blev grönt.

Hoppas att pysselträffen blev lyckad.

Kramiz

2009-03-22 @ 13:26:36
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

MmMmMmm jag dräglar fortfarande))))))

2009-03-25 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0