CC hos Scrappers

Hittade en CC igår hos Scrappers som varar ändå till söndag och då jag ändå är hemma med sjukt barn så kan jag ju pyssla till den när jag får nga minuter över :-)

Igår fick jag gjort ett kort till deras Påskutmaning och till det har jag använt:

Stämplar: Forma Hantverk, textstämpeln kommer jag inte ihåg vems det är???
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: Forma Hantverk
Dekorationer: band och halvpärlor



Såg ett liknande kort på mässan och fick min inspiration från det, vet inte vem som gjort det men jag tackar för idén!!!

Tack för titten!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: MonicaOlsson

Så snyggt vännen. Textstämpeln är Magnolias.

Synd att jag inte kunde komma igår men jag var tvungen att prioritera mina barn denna gång.

Kram Monica

2009-03-22 @ 10:44:45
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Christina

Superfint!!!!

2009-03-23 @ 09:03:14
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0