Mässan i Göteborg, rena fullträffen !!!

Tänkte att det var på tiden med en uppdatering här i bloggen :-) Jag har haft fullt upp med jobb, sjuka barn...mig själv eftersom jag också blev sjuk, göra en massa kort till mässan samt att jag fixat 30 bröllops inbjudningar till en vän som ska gifta sig. Nu när jag tänker tillbaka så fattar jag inte hur jag lyckats ro allt i land....

I lördags så var jag på Nordiska Scrap och Stämpelmässan i Göteborg och jag säger bara WOOOW!!! Det var så kul att träffa min DT mamma och mina teamkollegor på ScrapLyckan!!! Där var sååå mkt folk i montern så jag hann inte prata så mkt men det var verkligen kul att träffas :-))

Var även och träffade Sofia på Pysselmyran som jag gästade inför mässan och lämnade över alla DT korten som jag gjort. Jag har inte hunnit ladda upp alla här men dom kommer snart :-) Tack Sofia för förtroendet!

Ja lördagen blev verkligen en "hit" .....tåget gick 7.57 från Lunds Central och på tåget väntade två av mina stämpelvänner, tågresan gick bra och vi skrev inköpslistor, fikade och snackade en massa :-))) När vi väl hamnade i Göteborg så tog vi spårvagn till mässan och sedan så var det bara att shoppa loss :-)))

Här kommer mina inköp :-D



Ja..allt detta bor numera hos mig!!!



Närbild på stämplarna....



ännu en närbild...sambon undrade om jag verkligen gillade rosorna *fniss*



och här är mina nya Spellbinders :-)

Jag är så nöjd med mina inköp, halva söndagen gick åt att montera stämplar och sortera alla saker på sin rätta plats men jag hann påbörja ett kort som jag avslutat nu ikväll....allt material är från mässan utom bandet, halvpärlorna och QKs tagen.



Stämplar: Inkido, Magnolia och Pysselmyran
Färgläggning: Promarkers
Mönstrat papper: Forma Hantverk
Dekorationer: band och halvpärlor
Övrigt: QKs tag och Spellbinder

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen...glöm inte att kika in i ScrapLyckans blogg då jag har lagt upp en tävling där och priset är ett presentkort i shoppen!

Ha det gott!!!

Ingela x


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till dina inköp, ska bli kul att se dem live..

Jag måste bara säga att du lyckats enormt bra med kortet - jag kom på mig själv med att jag satt och sa "ååhhhh" - då förstår du att du lyckats!!! Kram Karin

2009-03-10 @ 07:05:12
Postat av: Ida

Härligt med så mycket nytt och roligt att sätta sig ner med. Själv börjar det faktiskt sina i förrådet. Har ju 6 mil till närmaste butik som har någorlunda utbud av Scrapmaterial. Och har inte kommit mig för att åka dit på ett tag. Har inte haft några andra ärenden och då känns det lite onödigt när utbudet inte heller är så stort. Men nästa år kan man nog kanske åka till göteborg! Verkade vara jätte trevligt.

2009-03-10 @ 07:24:43
URL: http://pysslaochprassla.blogg.se/
Postat av: Cicci

Så sagolikt sött kort. Vilket upplägg!

Önksar att jag kunnat åka ner som det var tänkt, men det passade ju inte nu. Men nästa gång...

Massa härlig shopping har du gjort. det är som julafton varje gång man är på mässa.

Hoppas du har kryat på dig.

Cyberkramar i massor.

2009-03-10 @ 08:48:33
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Pysselmyran

Vilken härlig samling av saker du kom hem med från mässan :-) Det var jättekul att träffa dig! Tack för alla fina kort du gjort till Pysselmyran!

Kram / Sofia

2009-03-10 @ 08:52:35
URL: http://pysselmyran.blogg.se/
Postat av: Nixe-Moni

Wow Ingela, so much yummy stamping stuff! It looks like you had a great time in Göteburg :)



What a gorgeous card. Love the great colours and sweet Tilda is coloured perfectly.

Hugs

Moni

2009-03-10 @ 17:11:53
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: Anki

Vad mkt fint du shoppat. Du kommer bara älska dina Spellbinders - själv fattar jag inte hur jag kunde leva utan dem tidigare...hihi....... Hade tänkt åka ner, men kunde inte pga att vi hade dop för min lilla systerdotter Julia. Hoppas att du är pigg och kry igen! Kram - Anki

2009-03-10 @ 21:01:33
URL: http://bargman.blogspot.com/
Postat av: jacqueline

Would love to go to that convention, great stuff you bought!!! Love,

jacqueline

2009-03-11 @ 01:17:09
URL: http://crejakaarten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0