Stamp with Stampavie, challenge 34

Här kommer mitt kort jag gjort till utmaningsbloggen Stamp with Stampavie...satt länge innan jag fick en idé fast jag hade en skiss att jobba efter.

Jag har använt:

Stämplar: Sarah Kay
Färläggning: Promarkers
Mönstratppapper:
Dekorationer: Band, pärlfloss, halvpärlor, Prima blomma och rosor med blad
Övrigt: Spellbinders

Här kommer mitt kort:



Here is my DT card for challenge 34 at Stamp with Stampavie, this week we have a sketch to follow. Wu hope you will join us!

I have used:

Stamp: Sarah Kay
Coloring: Promarkers
Patterned paper:
Decorations: ribbon, Prima flowers and pearls and Spellbinder dies

I wich you a lovely day!

Ingela

Kommentarer
Postat av: bastelzauberin

Ingela your card is so cute.



LG

Silke

Postat av: tina46

beautiful card ingela !!! love the colours and the image !!

big hugs tina46 KRAM

2009-03-12 @ 18:47:08
URL: http://tina46.wordpress.com
Postat av: jacqueline

Beautiful card, and purple color. Great colouring of the image! Love,

jacqueline

2009-03-13 @ 02:00:35
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: carina

MMKKTTTT snyggt och speciellt denna snygga färg

kram

2009-03-13 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0