Stamp with Stampavie, challenge 36

Här kommer mitt DT kort efter skissen som Flati gjort för Stamp with Stampavie, kolla in skissen här och vi hoppas du vill vara med!

Jag har använt:

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning: Promarkers
Papper: Paperloft
Dekorationer, Epoxybrads, band, strassstenar och blommor
Övrigt: Spellbinder, datautskriven text



In english:

Here is my DT card for challenge 36 this week at the blog Stamp with Stampavie, this week will you create a card from a sketch made by Flati. We hope you will join us this week!

I have used:

Stamp: hÄnglar & stÄnglar
Coloring: Promarkers
Paper: Paperloft
Decoration: Brads, ribbon, gem´s and flowers
Tools: Spellbinder and the text have I printed from the computer

Thanks for looking, have a nice day!!!

Ingela x


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingela your card is nice !!! sweet image and wonderful paper !!! love it !!

big hugs tina46

2009-03-25 @ 18:35:35
URL: http://tina46.wordpress.com
Postat av: Cicci

Så sött kort!

Gillar att du fixat kanten på mattan bakom stämpeln. Härligt stora brads!

Måste säga att jag är lite feg att ge mig på en utmaning på en utlänsk sida.

Kramiz

2009-03-25 @ 19:31:56
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0