Stamp with Fun, challenge 7

Måndag och en ny härlig utmaning i bloggen Stamp with Fun!!! Denna utmaningen har temat Shabby/Vintage och kolla in veckans "candy" !!! Shabby/Vintage är inte riktigt min stil kanske men jag blev nöjd med resultatet och min nya stämpel är jag såå nöjd med :-)

Till mitt kort har jag använt följande:

Stämpel: GCD ArtStamp
Färgläggning: Promarkers
Papper:
Dekorationer:halvpärlor, floss, ros, charm och öljetter,
Övrigt: Retroblomma stl small, medium och large, Ash Family Punch Word Window Punch och QKs fotohörn



In english:

Today it´s monday and a new challenge at Stamp with Fun!!! This week we have a theme for you....it´s "Shabby/Vintage" and don´t forget the lovely "candy" !!!

Cardrecipe:

Stamp: GCD ArtStamp
Coloring: Promarkers
Paper:
Decorations: Perals, Scrappers Floss, charm, Primarose, eyelets
Others: Retroflowers size small, medium and large, Word Window Punch, Ash Family Punch and QKs Photocorner

I hope you will join us at Stamp with Fun!!!

Happy Stamping!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is so pretty

fiona

2009-05-18 @ 19:08:21
Postat av: Anonym

This is so pretty

fiona

2009-05-18 @ 19:08:38
Postat av: Anonym

Hi Ingela, so wonderful your card and really great details on your card.

Hugs Mona

2009-05-18 @ 21:49:24
Postat av: carina

Mycket snyggt ...gillar i massor

2009-05-18 @ 21:49:29
Postat av: Jacqueline

Beautiful card, you really have that vintage style!! Love the little tags and the metal charm. Love,

jacqueline

2009-05-20 @ 00:09:46
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: Anne H.

Hei!

Så nydelig shabby kort du har laget!

Jeg hadde tenkt til å male mine nye WOJ-trykk i kveld, men nå fikk jeg lyst til å lage et vintagekort isteden - hihi...

Ønsker deg en god helg!

Klem, Anne-:)

2009-05-20 @ 20:08:12
URL: http://anneslillehobbykrok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0